Instagram

In vogelvlucht


Het nieuwe jaar begint bijna, en ik heb zo weinig geschreven! Daarom nu nog even een paar hoogtepunten van December...

De laatste maand van het jaar was heerlijk chaotisch en gezellig. Hij begon met de jaarlijkse 'Boompje Kap', een evenement waarbij je je eigen kerstboom kunt kappen in het bos. Met warme choco en kerststol etc. erbij natuurlijk! En dankzij de sneeuw was het dit jaar extra sprookjesachtig. Ik spotte ook nog een klein muisje in het bos, zo schattig!

Voor Kerst heb ik me heerlijk creatief kunnen uitleven voor een brunch, met als dessert een Choco Bombe (uit de Allerhande, naar Jamie Oliver's recept!). Ik ging helemaal op in de planning en het bakken en tussendoor nog kadootjes kopen (en vooral ook uitrusten...) , en dat allemaal zonder stress! Ik heb ook hele lieve en leuke kadootjes gekregen, o.a. van mijn zusje die gezellig kwam logeren.



En Tweede Kerstdag heb ik genoten van The Hobbit, samen met moeder en zusje. Wat een geweldige film! Ik wil er nog wel een keer heen, op een iets rustigere avond, en dan nog een keer genieten!


Verder is Nederland 2 zo goed om het derde seizoen van Downton Abbey uit te zenden, yay! Knusse decemberavonden op de bank gegarandeerd!

En vandaag ga ik zo veel mogelijk worstenbroodjes bakken, zoals ik elk jaar doe op de laatste dag van het jaar, yum, en natuurlijk opknussen bij de open haard met oliebollen en appelbeignets! 

Gelukkig Nieuwjaar!

plaatje via we heart it

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts