Instagram

Postcrossing update

Gisteren heb ik eindelijk weer eens een paar Postcrossing kaarten geschreven. Sinds ik er een haak- en borduurhobby bij heb is het moeilijk kiezen wat ik ga doen ;)
Maar er zijn dus weer een paar kaarten 'traveling'. En ik heb ook weer een paar hele leuke kaarten gekregen :)


Zoals deze uit Wit-Rusland met konijntjes, hij zat net bij de post!


Poesjes uit Finland


en deze mooie kaart uit Ierland.
Ik hoop ooit nog een keer op vakantie te gaan in Ierland, het lijkt me zo'n mooi land!

En verder heb ik eindelijk een hip plekje gevonden voor mijn rondslingerende postzegels, een leuk blikje met hertjes dat ik van m'n zusje heb gekregen! 

Fijne dag allemaal!

Reacties

  1. Lastig kiezen he, als je zoveel hobby's hebt
    Hier gaat het precies zo, wil zoveel, maar lukt niet allemaal
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Daphne

    Your cards are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die kaarten! Ik heb vandaag ook weer een kaart ontvangen uit Rusland.
    Bij mij zijn er nu 4 traveling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè, ik kreeg er vandaag een met teddyberen uit Duitsland en er komen er nog 3 mijn kant op ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk ook!

    belgie kom je idd niet zoveel tegen
    maar deze vond ik zo bijzonder juist omdat ik zelf zo'n hondje heb.

    heb er in totaal maar 3/4 van deze hondjes gehad hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts