Instagram

Pindakaas Koek


Bakken is ontzetten leuk én lekker, maar soms is een hele bakplaat vol koekjes gewoon te veel!
Voor die momenten vond ik een heel handig, simpel en lekker recept!
En het leukste is, je hebt maar 3 ingrediënten nodig!

Baking is so much fun, but sometimes you just don't need dozens of cookies! I've found the perfect recipe for those moments! And the best part is, you only need three ingredients!

Het originele recept in het Engels vind je hier op 'Cooking Classy'.

You can find the recipe here!

Eén groot pindakaas koekje!

Ingrediënten:
- 1/4 cup romige pindakaas
- 1/4 cup poedersuiker
- 1 theelepel geklopt ei

Verwarm de oven voor op 175 graden Celsius.
Mix in een kom de ingrediënten door elkaar met een vork, totdat het beslag goed gemengd is en een beetje droog wordt.
Nu kun je er een bal van maken.
Leg de bal op een met bakpapier bedekte bakplaat en druk hem plat. Maak decoratieve streepjes op je koekje met een vork.
Bak het koekje 12 tot 15 minuten en SMUL van je egoïstische baksel!
PS: samen delen kan ook met dit grote koekje!


Reacties

  1. Klinkt heel lekker.
    Ik ga het misschien wel eens maken deze vakantie.
    De kinderen hebben vrij en dan willen ze nog wel eens wat lekkers maken.
    Dank je voor het delen.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, bovenstaande Daphne is dus onze dochter en ik dacht meteen toen ik jouw recept las.....dit moet ik onze Daphne vertellen en tegelijkertijd dacht ik: oh die heeft het vast ook al gezien. En...zie hier.
    Leuk recept en we gaan het zeker deze week eens even proberen te maken.
    bedankt voor het delen en tot blogs.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm klinkt goed en aan snel klaar projectjes ben ik fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, helaas hou ik niet zo van pindakaas. ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het klink smakelijk ziet er heerlijk uit.
    zo een simpel recept heb ik nog niet eerder gezien! Dit is net wat voor mij om te proberen want ingewikkelde bakrecepten is niets voor mij.

    Dank je voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een simpel recept. Is het niet heel erg machtig?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award.
    Kijk op http://deborahhaakt.blogspot.nl/ voor meer informatie!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts