Instagram

I'm BACK!


Hoi allemaal! Lieve blogsters, crafters, lezeressen en vriendinnen,

Het is al zooo zooooo lang geleden dat ik iets heb geblogt! 
In de lente ben ik even met alles gestopt om me helemaal op mijn gezondheid te richten, maar het lukte me maar niet om daarna het haken, knutselen, borduren en bloggen weer op te pakken.
Gelukkig heb ik mijn innerlijke Crea Bea weer helemaal gevonden en daar hoort het bloggen en jullie blogs lezen natuurlijk ook bij!

Hi everyone!

After the longest blog-break ever, I'm finally back!
I took a break in the Spring because I had to focus on my health and for some reason, I couldn't find the inspiration to start crafting and blogging again after that. But here I am, ready for a fresh start!

Ik heb de afgelopen maanden toch heel wat beleefd, een paar van de hoogtepunten:

Some of the higlights of the last few months:



Zwemmen met paarden tijdens een heel bijzonder weekje vakantie op Menorca.
Een heerlijke oogst uit mijn mini moestuin en het eerste certificaat behaald bij mijn gezellige cursus Spaans.
Swimming with horses on Menorca.
Harvesting delicious veggies from my little garden and starting a course in Spanish.


En een hondje met nu eindelijk twee gezonde knieën zodat ze lekker kan rennen en spelen :)
And a healthy, happy dog with two fixed knees!

En waar doe je meer knutselinspiratie op dan je je kunt voorstellen? Bij de KreaDoe natuurlijk!
Ik was er dit jaar voor het eerst, wat een feestje!
Naast een mini cursus Zentangle heb ik een aantal van mijn haakhelden kunnen ontmoeten en werd ik hebberig van alle mooie spulletjes...

Dus:

http://draadenpraat.nl/

Tot gauw met nieuwe updates!
See you soon with some more updates :)

Reacties

  1. Oh wat leuk dat je er weer bent en ik hoop dat het weer beter met je gaat. Wat heb je leuke dingen gedaan en heerlijk toch lekker inspiratie opdoen op de Kreadoe. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn je weer te zien in Blogland, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer goed met je gaat en fijn dat je weer terug bent. Veel liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de draad weer kunt oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug, ik ben benieuwd wat je verder gaat posten.
    Fijne dag en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat je er weer bent. Haak en knutsel ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig ben je er weer. Met de komende donkere dagen voor kerst is het ook leuk knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou had ik al een hele poos gemist!!
    Fijn dat je er weer bent.
    Hoop dat het nu weer wat beter met je gaat?
    En zo'n knutsel dip....ach, die hebben we allemaal wel. Niet te druk om maken, het komt vanzelf wel weer.
    Geef je hondje maar een dikke knuffel van mij en tot gauw.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi :) Ik ben pas nu weer alles bij aan het lezen, maar ik vind het zo leuk dat je weer blogt! Op eerste kerstdag kom ik alle creaties in eigen persoon bewonderen. Heel veel liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts