Instagram

Happy 2016

Hoi lieve lezers,

Ik wens jullie allemaal een mooi, gelukkig en gezond nieuwjaar!
En dat alle goede voornemens dit jaar wél zullen lukken, of in ieder geval een beetje. En wie weet brengt het nieuwe jaar wel veel verrassingen met zich mee, dingen die je helemaal niet verwacht, zou dat niet leuk zijn?

In ieder geval ben ik blij dat het januari is, de rustige, ja zelfs bijna saaie, maand die volgens mij iedereen wel nodig heeft na de drukke feestdagen. Het voelt toch even als een nieuw begin, lekker vers, net zoals je nieuwe agenda. Ik heb dit jaar de 'Daphne's Diary' agenda (niet alleen vanwege de naam hoor!) en het fijne is dat er elke dag ruimte is om allerlei vakjes in te vullen. Zo is het een beetje een agenda en een dagboek inéén! Hier vind je 'm.

Toch wil ik jullie nog één dingetje uit 2015 laten zien. Na weken vlijtig naaiwerk lukte het namelijk om Benjamin op zijn ski's en Pieter Konijn met zijn kerstslee op tijd af te krijgen voor Kerst! Maar ja, van bloggen kwam het niet, dus nu stiekem nog even een kerstprojectje op mijn blog...


Benjamin is door mijn Mams gemaakt. Ze werd meteen verliefd op hem toen ze hem bij de KreaDoe voor het eerst zag! Een paar weken later hebben we het pakketje besteld. Bij Atelier Het Oog van de Naald kun je ze vinden. En ik koos voor Pieter en zijn slee.

Benjamin heeft een takkenbosje op zijn rug.


En Pieter heeft een kerstboom en kadootjes in zijn slee.


De pakketjes zijn super leuk om te maken en ze mogen nog even in onze kast pronken! Pieters Kerstmuts kan ook nog afgezet worden en de kadootjes en boom kunnen uit de slee gehaald. Zo wordt het een winters tafereeltje voor na de Kerst,

Hebben jullie al grote (knutsel) plannen voor het nieuwe jaar?
Hele fijne dag!
Liefs,
Daphne

Reacties

  1. Both adorable!!!
    Wishing you a year full of creativity and fun projects!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke viltprojectjes hoor en als de konijntjes uit je vorig blog in de slee passen zie je hun (kerst)ballen ook niet en kunnen ze lekker meeglijden het nieuwe jaar in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad leuke pakketjes! En ik vind het elke keer weer tegen vallen hoeveel tijd het maken kost. Smaakte het naar meer? groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het kost inderdaad veel tijd maar het smaakte zeker naar meer! Vooral de figuurtjes van Beatrix Potter vind ik zo leuk :)

      Verwijderen
  4. Wat schattig is dit!
    Veel plezier met je agenda.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh...wat ziet dit er super schattig uit, Daphne. Wat hebben jullie dat prachtig gemaakt, zeg.
    Jij ook nog een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou een mooi, goed en gezond 2016!
    Prachtig, hoor, die viltprojectjes.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook een gelukkig nieuwjaar!
    Toevallig heb ik vandaag ook een agenda gekocht voor 2016, ik heb geen zin meer om alles in mijn telefoon te moeten zetten ;)
    En Benjamin en Pieter zien er fantastisch schattig uit!

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaaaah, wat een schatjes zeg!!
    Gelukkig heb je ze nog laten zien, ze zijn echt TE leuk.
    Wat een werk, of niet dan?

    Ik heb een nogal saaie agenda!! Had die van Daphne ook wel willen hebben ;-). Gelukkig kan ik al mijn afspraken er duidelijk en overzichtelijk inzetten, dus ik hou het dit jaar maar gewoon bij saai.

    En JA!!!! Ik zit vol met knutselplannen voor dit jaar, ben benieuwd wat er van komt.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaa, altijd spannend wat er van komt maar wel heerlijk om veel crea plannen te hebben! Ben benieuwd :D

      Verwijderen
  9. De beste wensen Daphne!
    En wat zijn ze leukkkk, echt superschattig en mooi gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjulliewel voor alle lieve reacties!!! Ik kom gauw ook bij jullie langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een werk hebben jullie hierin gestopt!! En wat zijn ze leuk geworden! Oooh, klinkt alsof er te weinig uren in een dag zitten, ha, ha. echt ontzettend gaaf gemaakt, ook de complimenten aan je mams! :-)
    Ben benieuwd wat je dit jaar weer voor gezellige en leuke blogposts laat zien!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gemaakt. Ze zien er prachtig uit. Goed idee om ze nog een poosje in de kast te laten pronken. Je hebt er flink wer aan gehad.

    Ik wens je een uitmuntend 2016, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts