Instagram

Vakantie

De afgelopen weken zijn echt voorbij gevlógen, en opeens is augustus al bijna voorbij en staat er wel erg weinig op m'n blog! oeps...
Daarom even een vakantie update!

Egmond aan Zee, uitzicht vanuit de hotelkamer.

De week van 6 tot 12 augustus stond helemaal in het teken van zon, zee en strand! In Egmond aan Zee heb ik met mijn moeder enorm genoten van Hollands zomerweer (wat een geluk!) in het enorme Hotel Zuiderduin, aan het strand gelegen, ideaal!
Most fun? Het huge ontbijtbuffet mét mini berlinerbollen!
Most luxurious? De massage bij de wellness in het hotel!
Most delicious? Diner bij strandtent Het Zeepaardje!
And the best part: Zwemmen in de zee, dat was lang geleden!

Chocolade dessert bij Het Zeepaardje!
Diner óp het strand!
Vrijdags moesten we weer naar huis, maar omdat het zulk mooi weer was en we er geen genoeg van konden krijgen zijn we op zondag nog voor een dagje naar het strand gereden! Heerlijk! :)

Maar gelukkig heb ik nu alweer iets leuks om naar uit te kijken want de volgende vakantie is al geboekt! Ik ga met allebéi mij ouders nog een weekje op avontuur in Duitsland en Oostenrijk, in september al. Kan haast niet wachten!


Reacties

Populaire posts