Instagram

Alles is Familie

Ik wilde al tijden een keer naar de 'Ladies Night' gaan bij de bioscoop. En 21 november kwam het er eindelijk van! De film: Alles is Familie.


Ik was heel benieuwd naar deze 'opvolger' van Alles is Liefde en het was een leuke film, echter niet zo goed als Alles is Liefde! Maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening! :)

Le Goodiebag

De avond was in ieder geval top, samen met Mam en Zus (alles is familie ;) ) met als hoogtepunt toch wel de Goodiebag!
Zeker voor herhaling vatbaar, zo'n avondje.

Daarna wel heel rustig aan gedaan want afgelopen zondag ben ik, in het kader van mijn grote hobby Postcrossing, naar een Postcross-crea-meeting geweest. Allemaal andere Postcrossende dames, hapjes en knutselspullen en natuurlijk ansichtkaarten (om door iedereen te laten ondertekenen!). Echt een hele gezellige dag!


En nu, op pyjama-dag #2, kan ik alweer uitkijken naar nóg een gezellige avond, met pannekoeken en...Breaking Dawn 2! Eindelijk, het langverwachte laatste deel van de Twilight-serie, can't wait! :D

Reacties

Populaire posts