Instagram

Dreaming of the forest...

Hoi allemaal,
bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige bericht!

Hi everyone,
thank you all for the sweet comments!

Omdat ik al een beetje in de herfstsfeer kom met al die krakende blaadjes buiten, heb ik mij laten inspireren tot een borduurwerkje. Deze techniek van borduren, zonder kruisjes, vind ik zo leuk om te oefenen! Het is echt een beetje tekenen met naald en draad, heel vloeiend.

The crunchy leaves outside inspired me to pick up a neede and practice embroidery again. It's such a fun way of 'drawing' with needle and thread! 



Voor de meeste plaatjes heb ik het boekje van Sylvie Blondeau, 'Borduren, hip en anders', weer gebruikt. Maar ook de cover van deze Flow uit 2013 bracht mij op ideeën! 

For most of the cute, little patterns I used Sylvie Blondeaus book about embroidery again. But this cover of an old 'Flow' inspired me as well!


Heel fijn nazomerweekend!
Happy weekend!

Reacties

  1. Dat ziet er mooi uit! Je bent lekker in herfst sferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Daphne, dat heb je mooi gemaakt. Leuk hé zo'n blad waar je inspiratie van krijgt. Ik wens je een hele fijne herfst. Veel liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful embroidery Dapne, I wish I could do that kind of stitching (:
    I love the deer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan, Daphne. Ziet er super gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Even uit nieuwsgierigheid nu, waarvoor gebruik je dergelijke borduurlapjes dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Nou, je zou het kunnen inlijsten, of er een kussentje van naaien, zoiets! Ik ben er nog niet uit, het was meer een oefen-borduurtje ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts