Instagram

Pippi


Als het bijna Kerstmis is en ik laat me meeslepen door de knusse sfeer en de sneeuw en de nostalgie moet ik altijd aan haar denken, Pippi Langkous! Want zoals Pippi Kerstmis viert is gewoon fantastisch, net als haar wollen trui en tja, eigenlijk is alles aan Pippi fantastisch!

Wilden jullie vroeger ook niet stiekem met haar en Tommy en Annika mee op avontuur?
Met een tas vol goudstukken naar de snoepwinkel, of een stukje vliegen op een luchtballon-bed? Verkeerd om in je bed slapen en een slagroomtaart als ontbijt? Je vader bevrijden van de piraten en lekker nooit naar school?
Pippi kon het allemaal, en was daarbij ook nog eens het sterkste meisje ter wereld!

Daarom vandaag een ode aan mijn grote heldin Pippi!

When Christmas is close and I get caught up in all the cosiness, snow and nostalgia, I always think of her, Pippi Longstocking! The way Pippi celebrates Christmas is the best! Just like her woolen sweater, her scarf, her horse and, well, everything about her is amazing!

Didn't you fantasize about going on an adventure with her, Tommy and Annika when you were little? Going to the candy store with a bag full of golden coins, or flying on an air balloon bed? Freeing your father from pirates and never ever going to school? 
Pippi does it al, and she's the strongest girl in the entire world!

So today I decided to celebrate my heroine Pippi!







Oh, als er nou maar iemand was die een Pippi trui voor me kon breien... ;)
If only someone would knit a Pippi sweater for me... ;)

 Vrolijk Kerstfeest! Happy Christmas!

Reacties

  1. Daphne jij ook hele fijne feestdagen.
    Ja pippi was leuk en is nog steeds leuk he. Als je googled op pippi trui kom je vast het patroon wel ergens tegen.
    Groetjes
    Lenie
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een pipi friends...ik geniet van haar avonturen...Jij ook daphne een fijne feestdagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja....Pippi blijft leuk, hoe oud we ook worden.
    Jij ook fijne dagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne feestdagen gewenst.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,
    daar keek ik vroeger uren en uren naar.
    fijne feestdagen hoor
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik keek ook altijd naar Pippi en heb het later nog eens teruggezien en dat moet je absoluut niet doen want dan wordt het een stuk minder leuk. Wat me het meest bijgebleven is is de man die met lijm aan zijn schoenen over het plafond kon lopen. En Pippi was toch eigenlijk best wel vaak heel eenzaam best verdrietig.
    Daphne, hele fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Fijne kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, Pippi was absoluut mijn grote heldin vroeger! Ik heb niet voor niks voor mezelf een Pippi gebreid en zij heeft ook zo'n mooie trui én superlange sjaal gekregen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts