Instagram

Nieuwe Look


Wat een stoffige boel was het geworden op mijn blog! Na een lange winter waarin ik me helaas te slecht voelde om veel te doen wilde ik met een frisse, nieuwe look beginnen.

In de herfst van vorig jaar ging ik opeens erg achteruit vanwege een nieuwe therapie die ik probeerde. Ik heb ME, ook wel bekend als Chronisch Vermoeidheids Syndroom, een akelige ziekte die ervoor zorgt dat je je na de kleinste inspanning al uitgeput en grieperig voelt. Ik moet goed nadenken waar ik mijn kleine beetje energie voor wil gebruiken, en achteraf betaal ik altijd een prijs. 
Maar gelukkig zijn er genoeg mensen en dingen in mijn leven die mij heel happy maken en waar ik mijn energie graag aan wil besteden!

Ik heb inmiddels weer een beetje mijn balans terug gevonden en het mooie weer helpt natuurlijk ook mee om lekker weer wat te gaan doen. Wandelen met mijn hond Floortje, een dagje aan zee doorbrengen, nieuwe plantjes in de tuin zetten en natuurlijk....haken!

Ik hoop dat jullie het gezellig vinden om weer af en toe langs te komen!


Meer informatie over ME/CVS vind je hier.

Reacties

  1. Wat fijn dat je er weer bent en nog wel met een super leuke nieuwe look :)
    Ik ben echt blij voor je dat je de balans enigzins hebt hervonden :)
    Natuurlijk kom ik graag langs, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer iets beter met je gaat. Het valt niet mee als je een chronische ziekte hebt en die ziekte flink de kop op steekt.
    De nieuwe look straalt weer plezier en hervonden energie uit. Mooie look.
    Geniet lekker van de fijne dingen die je wel kunt doen. Natuurlijk volg ik je nog graag.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat blijft dat toch vervelend dat je elke keer zo goed naar je lichaam moet luisteren.
    Dat valt niet mee, denk ik.
    Leuk dat je weer terug bent. Met hopelijk weer veel mooie blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk kom ik je weer bezoeken.
    Ik volg je al lange tijd.
    Mooi, je blog zo.
    Fijn dat je je draai weer wat gevonden hebt, ik blog op dit moment ook weinig.
    Te mooie weer, te druk met alles en ook lekker genieten op de camping.
    Ach, niks moet, alles mag.
    Tot gauw!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts