Instagram

Postcrossing Update

Tijd voor mijn maandelijkse update van de leuke Postcrossing kaarten die ik krijg! Ik probeer altijd een paar bijzondere, of favoriete kaarten uit te kiezen voor in de update. 
Op de site Postcrossing.com kun je als lid ook je statistieken bekijken. Hier zie je mijn grafiek met verstuurde en ontvangen kaarten per maand, sinds ik begon, in oktober 2011. Grappig toch? ;)


Time for my monthly update of the great postcards I receive through Postcrossing. I always try to pick some special or favourite cards for the update. 
As a member you can also find some nice stats on the website Postcrossing.com, like this graph with my sent and received postcards since I started, in October 2011. Funny, right? ;)

Maar goed, nu de kaarten:
Anyway, here are the cards:

Een Mucha kaart uit Taiwan, waar het volgens de schrijfster  25 graden was, mmm!
A Mucha card from Taiwan, according to the writer it's warm and sunny there...aaaah!

Zo mooi! uit Amerika
So beautiful! from the USA
Uit Estland, een korenbloem (de nationale bloem)
From Estonia, a cornflower (the national flower)
En ook uit Taiwan, deze super schattige Hello Kitty kaart!!
Also from Taiwan, this super cute Hello Kitty postcard!!
Een prachtige kaart van Vitsebsk, Belarus.
A beautiful postcard of Vitsebsk, Belarus.

Verder heb ik deze week een beetje een zwaar weekje...weinig energie, veel hoofdpijn... dus ik ga een heerlijk uitrust-weekend tegemoet! Gelukkig kan ik super blij worden van het lezen van al jullie blogs, en natuurlijk jullie lieve reacties hier! Er doen ook zoveel leuke volgers mee aan de Give-Away dat ik al aan het nadenken ben over 'troost prijzen', dat lijkt me nou zo leuk, lekker lootjes trekken! :D
Heel fijn weekend allemaal!!!

I'm having a bit of a rough week this week with very little energy but more than enough...headaches. So I'm planning on a very relaxing weekend! But, reading all your lovely blogs (and your nice comments here!) makes me super happy!! And I've had so many great comments on my Give-Away that I'm allready thinking about 'consolation prizes' ! Can't wait to pick the winners!! :D
Have a wonderful weekend!!!

Reacties

  1. Wat leuk die kaarten vanuit de hele wereld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne,
    Wat een leuke kaarten heb je gekregen, mijn dochter doet ook aan post-crossing,ze brengt ook we eens haar kaarten mee..vooral met van die dikke katten uit China, ik weet de naam niet meer, die zijn erg leuk...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello

    Lovely postcards.
    Hope you have a relaxing weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie kaarten zeg . Ik ben er nu 7 verstuurd en wacht vol spanning op mijn eerste ... Erg leuk om te doen .
    Geniet van je weekend , lekker chillen xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten!!! Ik sta op dit moment op "inactief"; misschien dat ik over een poosje weer wat meer tijd en zin heb om te beginnen !!

    Doe maar lekker rustig aan en fijn weekend !!!!!

    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten zitten er weer bij, leuk hoor
    Fijn weekend
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zeg al die mooie en originele kaarten!
    Wat een leuk idee!
    Nou, doe maar lekker rustig aan en ik hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen!
    Hopelijk kun je lekker buiten zitten in het zonnetje!
    Lieve groet,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weeral super mooie kaarten!!!Fijn weekend Brigitte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, ik ben ook altijd verwonderd als ik mijn stats zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga ook een poging doen om aan postcrossing mee te doen
    Het lijkt me heel leuk, Alleen eens kijken of ik eruit kom :)
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful cards!! My favorite is the one by Mucha :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts