Instagram

Uitslag Give-Away (the winners!)


Jaaa, eindelijk is het dan zover! 27 april, de verjaardag van onze toekomstige Koning, is aangebroken!!
Komen jullie al een beetje in de 'oranje-feeststemming'? Ik vond het in ieder geval een feestje om de lootjes te mogen trekken met de winnaars van mijn eerste Give-Away!
Oorspronkelijk was er één pakket, maar omdat er zoveel leuke reacties waren heb ik ook nog twee 'troostprijs' pakketjes samengesteld (die blijven verder een verrassing...). Ik heb dus 3 namen getrokken, uit ons vergiet!

Yay, finally! The 27th of april is here (also the birthday of the future King of the Netherlands!) and I got to draw the winners of my very first Give-Away! Yes, winners. Originally I had only one 'prize', but because of all the great comments and the large number of participants I decided to create two 'consolation prize'-surprises. So I drew 3 names from my uh.. google translate, help!! : colander?? ...



Gefeliciteerd/ Congratulations...

 Lisa van Sweetstuff
Jij bent de winnaar van het Give-Away pakket!!
You're the winner of the Give-Away!!

En ook van harte gefeliciteerd...
and also congrats to...

Jullie winnen de troostprijzen!!
You're the consolation prize winners!!

Winnaars, de pakketjes liggen klaar! Dus stuur me even een mailtje (daphne-ende-wereld@live.nl) met je adresgegevens, dan komt je prijs snel jouw kant op!
Winners, the prizes are wrapped and ready to send! So if you could send me an e-mail (daphne-ende-wereld@live.nl) with your address, they'll be on their way a.s.a.p!

Dankjewel allemaal voor het meedoen en alle gezellige reacties, ik weet zeker dat er nog een keer een Give-Away zal verschijnen op mijn blogje, dus wie weet val je dan in de prijzen! :)
Thank you all for joining the Give-Away and for all the lovely comments. I'm sure I'll find lots of other reasons for a Give-Away, so who knows, you might be one of the winners than! :)

Fijne dag! Liefs, Daphne
Have a wonderful day! Love, Daphne

Reacties

  1. Ohh wat super leuk!!! Heel erg bedankt dat ik heb gewonnen!! :D Ben super blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! Congratulations to the winners!!
    Happy weekend :-))
    xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames,
    van harte gefeliciteerd met de gewonnen candy..
    en Daphne heel leuk en bedankt dat we mochten doen aan deze
    candy..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk voor de winnaars zeg!
    Gefeliciteerd meiden !
    En lieve Daphne, bedankt voor je leuke kans , erg gezellie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd.
    Ik weet hoe leuker is om een give-waar te winnen.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you Daphne! I just realised I'm a lucky winner :D I'll email you my details xxxx Thank you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh leuk!
    Volgens mij is vergiet in het engels een strainer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations to the lucky winners!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk, (ik had het ook nog niet gezien), das mijn moeder, Marja van Zolderuurtjes!!!!
    Ze zal nog niet meteen reageren, want ze is een paar dagen weg, maar ik zal haar even tippen en dan komt ze gauw bij je langs.
    Leuk hoor, gefeliciteerd allemaal.
    Fijne Koninginnedag. Veel plezier.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk!! En.....mijn Daphne is het toch vergeten te zeggen gisteren toen ik bij haar was.
    Maar goed, adres heb ik al opgestuurd en nu maar afwachten, is altijd leuk.
    Heel erg bedankt alvast
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts