Instagram

Kadootjes


Voor ik naar Keulen vertrok kreeg ik nog het super leuke nieuws dat ik de Give Away van Heather's Stitches had gewonnen! Ik was zo blij, ze gaf geweldige Paperchase goodies en yummy thee weg!
Toen ik zondagavond thuiskwam stond er een mysterieus doosje uit Engeland op mij te wachten.... ;)

Before I left for Cologne last week, I received some fabulous news: I had won the Give Away from Heather's Stitches!! I was super happy to win her lovely Paperchase goodies and yummy tea!
A mysterious package was waiting for me when I came home Sunday evening... ;)


Thank you so much Heather!!! Love it!!

Reacties

  1. Wat een leuke spullletjes heb je gekregen. Wij zijn in Engeland op vakantie geweest en wij hebben ook een voorraadje lekkers mee genomen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk!
    Gefeliciteerd!

    Groetjes Linda

    Ps ik heb nu ook een winactie lopen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daphne,
    Wat ben je lekker verwend, super om zulke leuke spulltjes te mogen ontvangen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is nog eens leuk zeg!!
    Nou, daar kun je vast hele leuke dingen mee doen/ maken. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echte verwennerij, proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een verwennerij meid, hele mooie post . Geniete r lekker van xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ook jij ontvangt leuke post zeg. Gezellig. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke post he, fijn om zoiets te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet maar lekker van dit fijne pakketje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts