Instagram

Postcrossing Update

Even een greep uit de mooie Postcrossing kaarten die ik de laatste tijd kreeg :)
A few of the wonderful Postcrossing postcards I've received lately ;)

Uit Oekraïne/From Ukraine
Uit Wit Rusland/From Belarus
Uit Frankrijk/From France
Uit Spanje, van een Duitse postcrosster/From Spain, sent by a German postcrosser
;)
En met een postcrosster uit Finland had ik plotseling een 'direct swap'! Ik stuurde een gehaakt hartje en een theezakje mee bij haar kaart omdat ze groot thee liefhebber is en toen kreeg ik van haar een geweldige Moomin kaart én Moomin thee terug!! Ben er super blij mee!

And I had a spontaneous 'direct swap' with a sweet Postcrosser from Finland! I enclosed a crocheted heart and a tea-bag with her card because she loves tea, and she sent me a beautiful Moomin postcard ánd Moomin tea back! I love it!!!

Fijne avond!! En bedankt allemaal voor al jullie lieve en gezellige reacties! :)
Have a nice evening!! And thank you all for your sweet comments! :)

Reacties

  1. Van alle uithoeken van de wereld leuke post. Tof!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige kaarten ontving jij zeg ! Frankrijk staat hoog op mijn wensenlijstje , die heb ik nog niet . En je kaart met theezakje vind ik geweldig!
    Postcrossing is zooooo leuk , ben eraan verslaafd :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAT LEUK! Dit is weer nieuw voor mij. Snailmailen is geweldig maar dit is ook gaaf!
    Ik kreeg gisteren ook post....zonder afzender!
    Gestempeld in Nieuwe-? (laatste is niet leesbaar door de stempel maar vermoedelijk Nieuwegein!)
    In het korte briefje stond o.a. dat ik op mijn gevoel moest afgaan....
    Ik wil in ieder geval de ANONIEMPJE bedanken!

    Geniet van al je post,
    X Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely post cards and a great exchange (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moomin thee? Te gek!
    Ik heb dit zolang gedaan, maar de laatste tijd niet meer. Ik wil het echt weer eens oppakken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts