Instagram

Aaah!

Ik ben Blogger! Is dat met een hoofdletter? Dit is iets wat ik misschien zelf niet zo snel zou zijn gaan doen, want oh het is wel heel spannend ;)
Mijn leven op internet? Wie wil dat nou lezen?
Maar het is juist leuk, aldus mijn (geweldige) zusje. En ik ben inmiddels helemaal enthousiast om alle leuke dingen die ik elke dag doe en zie op deze blog te gaan zetten, al is het maar voor mezelf ;)
En misschien zijn er op deze wereld zelfs wel mensen die het leuk vinden om mee te lezen.....

Nog kort wat over mezelf; ik ben bijna 23 en leef al jaren een niet-standaard leven vanwege chronische vermoeidheid (oftewel CVS). Het is soms frustrerend om niet de 'normale' dingen te kunnen doen maar er blijft genoeg over om van te kunnen genieten :)

Fijne dag!

(afbeelding via weheartit <3 )

Reacties

Populaire posts