Instagram

Blossom


Blossom

Ik heb vaak van die dagen dat ik eigenlijk van alles wil doen maar er gewoon te moe en ziek voor ben. Maar vandaag is dat helemaal niet erg want ik heb een heel lief konijntje om mij gezelschap te houden! 
Ze heet Blossom en ze is ongeveer 10 weken oud. Vanochtend toen ze wakker was vond ze het tijd voor aandacht en maakte ze een hoop lawaai in haar kooi :)
Ik kan er niet over uit hoe schattig ze is, en zo zacht! Haar hangoortjes zijn ook zo leuk!



Ik wilde al een hele tijd zo graag weer een huisdier maar ja, je moet wel weten waar je aan begint, Blossom kan wel 10 jaar worden! Maar het is zo fijn om voor zo'n beestje te zorgen, zeker omdat ik natuurlijk veel tijd thuis doorbreng, en gisteren toen ik haar zag kon ik haar echt niet weerstaan :)
Ze had al meteen bezoek gisteren want mijn zus kwam langs om haar te bewonderen! En ze had zelfs kado's bij zich! De berensnoepjes waren erg geliefd.
Ook al was het Blossoms eerste dag, ze at meteen goed en strekte zich languit in het zaagsel uit voor een dutje.
Dus nu is het voor haar een kwestie van wennen en groeien en voor mij een kwestie van veeeeel aandacht geven en foto's maken!

  
Fijne dag! 




Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts