Instagram

Kamer make-over

Deze collage heb ik vorige lente/zomer gemaakt toen ik mijn kamer ging opknappen (met veel hulp van mijn geweldige ouders uiteraard). Ik verzamelde alvast sfeerplaatjes om een idee te krijgen van wat ik wilde.





Uiteindelijk vind ik mijn kamer heel mooi geworden, met 1 lichtblauwe muur en lichtbruine meubels (van Ikea natuurlijk :D ).

Het bureau past er het minst bij maar dat had ik al en het is een heerlijk groot bureau. Helaas heb ik niet zo'n goede 'before' foto maar dit zijn een paar 'after' foto's.



Al mijn spullen berg ik altijd op in bewaardozen, dat vind ik er zo leuk uit zien, ik ben altijd op zoek naar leuke bewaardozen maar soms hoef ik niet ver te zoeken want één van m'n leukste heb ik gewoon bij ons op zolder gevonden. :) Zal er een keer een foto van maken.

De klamboe heb ik zomer en winter hangen, je weet het maar nooit met die muggen!

Verder ziet het er nu natuurlijk af en toe een stuk rommeliger uit en met Blossom erbij in m'n kamer zal er wel iets vaker gezogen moeten worden want zaagsel verspreidt zich razendsnel! ;)



Fijn weekend!


Reacties

Populaire posts