Instagram

Hotelnachtje

Onze mooie en gezellige kamer!
Op donderdagavond hebben we heel spontaan een overnachting in een Hotelkamer op Landgoed Ginkelduin in Leersum geboekt. 
Ik moest echt even weg uit huis en even iets anders zien, aldus mijn ouders!
Ik vond dat natuurlijk helemaal geen slecht idee :) vooral omdat ik al een paar dagen in bed had doorgebracht....

'Hotel-ontbijt' . Eén van de leukste dingen die er zijn!
Daar ga je toch alleen al voor? ;)
Dus de volgende ochtend zijn mijn moeder en ik en de tomtom in de auto gestapt. Na de geweldig lange rit (25 minuten...) door práchtig bosrijk Doorn en Leersum (nee, serieus, het bos is daar heel mooi!) kwamen we op het landgoed (een enorm park waar je kan kamperen of vakantie kan vieren in een bungalow etc.) en waren we dus plotseling op onze minivakantiebestemming aangekomen! Het was zónnig, en een paar dappere kinderen waren zelfs in het buitenbad aan het zwemmen! Gelukkig was er ook een binnenzwembad ;) hoewel ik er gek genoeg voor ben om in ijskoud water te gaan zwemmen, zo herinner ik me nog een koude, regenachtige herfstdag (jaren geleden, dat wel) aan het strand waar ik natuurlijk móest zwemmen (als ik de zee zie moet ik er gewoon in!).


Maar goed... in ieder geval was het echt heerlijk allemaal, super diner met geweldige sorbet als dessert en heel gezellige hotelkamer! Voor herhaling vatbaar deze 'vakantie'!

Het gekste is trouwens dat ik nog nooit van deze plek, of 25 minuten afstand van huis, had gehoord!


Fijne avond!

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts