Instagram

Kleurtjes

Deze mooie kleurpotloden met een buitenkantje van krant kocht ik laatst bij Tiger (heerlijke budget hebbedingen winkel uit Denemarken!) en ik heb ze in een theeblikje gezet dat ik alweer een tijd geleden ook daar had gekocht.
I bought these pretty newspaper covered crayons at Tiger (amazing Danish store full of low-budget goodies) a while ago. I already had the tea-tin that I once bought there as well.




En omdat mijn mam en ik nog steeds gek zijn op Deense series (na 'Borgen' nu ook 'The Killing) vond ik deze vlaggen ook wel grappig!
And because my mom and I are still in love with Danish tv-series (after 'Borgen' we are now watching 'The Killing') I thought these flags would be funny too!


Hej hej!

Fijne zonnige dag!!
Have a nice sunny day!!

Reacties

  1. Leuke potloden in een schattig blikje Daphne. Tiger is een hele leuke winkel. Ik kom regelmatig bij Tiger in Denemarken tijdens onze vakanties. Ik kom er altijd graag om leuke kleine hebbedingetjes te kopen. Hier in Nederland ben ik nog nooit bij de Tiger geweest.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, wat gaaf dat je echt in Denemarken bij Tiger bent geweest! Bij ons staat een tripje naar Kopenhagen al op het vakantie lijstje ;D

      Verwijderen
  2. Those pencils are great! And they look perfect in your tea tin! Have a lovely day xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat staat leuk zeg!
    Enne zo leer je nog een leuke andere taal.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg, staat ook heel sfeervol vind ik xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn ook mijn favorieten, the Killing, Borgen, The Bridge..liefst elke avond..hihi..
    Leuk die -kranten-potloden en het blik en de vlaggen zijn ook leuk..liefs van Ans..

    Helaas voor mij geen Tiger winkel in de buurt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, heerlijk al die series! The Bridge hebben we meteen op ons lijstje gezet ;)

      Verwijderen
  6. Haha, wat een leuke spulletjes! Tiger is een fijne winkel hè, en de Deense series zijn ook goed tijdverdrijf. The Bridge is trouwens ook een aanrader ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuw, we gaan The Bridge zeker een keer proberen :D En jaa, Tiger is heerlijk, zulke aparte en vrolijke spulletjes allemaal!

      Verwijderen
  7. Leuk gedaan zo in dat blikje.
    Mijn man en ik zijn ook gek op die Deense series. The Killing 1 en 2 heeft hij opgenomen op videoband want we kregen ze te leen van iemand op cd. Hij is er uren mee bezig geweest en daarna hebben we ze "verslonden" zelfs onder het eten. Borgen hebben we ook gevolgd en gaf veel stof tot gesprek.Nu ga ik maar eens googelen op Tiger, waar zitten ze? Zag ook al bij Gerjanne (www.gerjanneke2.blogspot.nl dat zij daar spullen heeft gekocht maar dan in Denemarken.
    Fijne dag
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jullie ook fan zijn van de Deense series, echt heerlijk om achter elkaar te 'verslinden' inderdaad!!

      Verwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk joh, ik zie net dat er een is in Haarlem in de Zijlstraat en daar moeten we toevallig volgende week naar toe en wel voor een bruiloft en de Zijlstraat in om de hoek van het stadhuis. Kan ik mooi een kijkje nemen.
    doei Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, leuk dat je er één gevonden hebt!! Ik was zelf naar die in Utrecht, en inmiddels is de naam nu geloof ik veranderd naar 'Flying Tiger'. Maar echt een aanrader, ben benieuwd of je het leuk vindt!! :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts