Instagram

Verrast!!

Deze week werd ik enorm verrast toen Joke (van de mooie, gezellige blog Elfi-Jo!!) me liet weten dat ik had gewonnen bij haar Give Away! Oooooh, wat vond ik dat leuk!! Helemaal toen ik zag dat ik zo'n enorm mooi ieniemienie haakwerkje van haar had gewonnen, een theepotje met kopje én gebakje! :D Als thee-fan ben ik helemaal in de wolken met dit mooie kado!

I just received a beautiful package from Joke (from lovely blog Elfi-Jo)! I was so happy and surprised when she let me know I had won her Give Away, especially when I saw I would get a beautiful tiny crocheted tea pot, with cup and pastry!! As a tea lover I'm over the moon with this wonderful gift! :)


Alleen de envelop was al een plaatje....
The stunning envelope...


En zien jullie dat ieniemienie tagje met het hamstertje? Zooo schattig!
And did you spot the teeny tiny tag with the hamster? Sooo cute!

Even inzoomen...
A close-up...

Dankjewel lieve Joke voor je prachtige kado en de gezellige brief, ik hoop dat vele bloggers je geweldige blog een bezoekje zullen brengen! :D

Thank you so much Joke!

En dankjulliewel lieve volgers voor het meelezen op mijn blog en alle lieve reacties!!!
And thank you dear followers for visiting 'my world' and all your sweet comments!!!

Reacties

  1. Proficiat, ik zie dat je er ineens een theezakje hebt bij gekregen. Kan je gelijk een tasje thee maken. Laat het u smaken...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend gave post kreeg je meid.. heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie post gekregen, proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PROOST! en bedankt voor dit lieve blogje.

    X Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daphne,
    Gefeliciteerd met je leuke candy, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou nou gefeliciteerd dat is zeker een leuk cadeau !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een scheetje dat theepotje. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOOH, wat is dat leuk zeg!!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Gezellig dat theepotje met kopje, erg mooi gemaakt!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd ! Altijd leuk om iets te winnen.
    En wat mooi gehaakt.
    Groetjes Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations on your win, everything is lovely!
    Happy weekend (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful gifts.:) Enjoy them in happiness and laughter.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het mooie cadeautje. Wat een lieve spulletjes zitten er in het pakketje. Dar wordt een mens blij van.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts