Instagram

Broche

Bij het tijdschrift 'Cross Stitcher' zit altijd een klein cadeautje, een borduurpakketje bijvoorbeeld, of een klein extra boekje met patroontjes. Bij het nummer van november 2014 zat deze leuke broche! Heerlijk om zo'n klein projectje te borduren :)


I stitched this free gift from Cross Stitcher's november 2014 issue, I love these little projects! :)
As you can see, I put my brooch in a type case, and not just any type case. This one belonged to my Grandmother and she gave it to me! So beautiful and special! 

En zoals je ziet heb ik mijn broche in een letterbak gezet, de oude letterbak van mijn Oma die ik vorig jaar van haar heb gekregen! Mooi hè? Zo'n bijzonder cadeau! Ik ben hem langzaam aan het vullen, het begin is gemaakt!



Hebben jullie ook een letterbak? En wat zetten jullie er in?

Hele fijne week!
Have a wonderful week!

PS:
Ik koop mijn Cross Stitcher meestal op Magvilla, maar ze zijn altijd heel snel uitverkocht! 

Reacties

  1. Leuk borduurwerkje. Ik vind de cross stitcher ook erg leuk. En mijn letterbak heeft grote vakken. Zitten gehaakte dieren in en kleine borduurwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk het kleine borduurwerkje ...
    Wel een prachtige oude brocante letterbak ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! je letterbak kan zo te zien nog wat vulling gebruiken, maar het begin is gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief, Daphne, en wat staat het mooi in de letterbak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig borduurtje, het past zó mooi in je letterbak..
    Ik had ooit een letterbak, daar stonden vooral figuurtjes van tin in..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk joh. Je brengt me op een idee! Wij hadden er een Maar ik weet nooit meer waar die is gebleven 😢 gaf hem aan onze oudste dochter maar of hij daar nog is????? We gaan op zoek. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk! Ik heb een mini letterbak die ik eerst nog wil opknappen. Dan inmiddels een meerjaren project geworden. Jouw letterbak is echt gaaf! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet! And what a wonderful case!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb op dit moment allemaal vintage (maar dan ook echt oud) dingetjes in mijn letterbak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk.
    Wat een schattige borduur plaatje/werkje zeg.
    Ja, ik kocht laatst bij de kringoop 2 van dit soort letterbakken.
    Ik wil ze eigenlijk gaan schilderen en dan vullen met kleine lieve kadootjes.
    Je kunt er zoveel mee, veel plezier met die van jouw.
    Wat lief van je oma, dit soort dingen blijven altijd mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts