Instagram

Blossompje

Ik heb m'n konijntje nu bijna een week (en ik ben natuurlijk totaal verliefd!) dus ik vond het tijd voor een update. Ik heb zoveel schattige foto's!

De eerste zijn van Blossoms tweede dag toen ze haar eerste worteltje kreeg ;)

Ik heb ook een paar speel-foto's. Ik zet namelijk steeds een ren (die je ook in de tuin kan gebruiken) bij haar hok, dan kan ze zelf in en uit springen en heeft ze lekker veel speelruimte!
Ik ga er zelf ook steeds in zitten om met haar te spelen, dan springt ze op m'n schoot en laat zich lekker knuffelen... Inmiddels heeft ze ook nog een andere doos dan die op de foto, met een gat erin om doorheen te kruipen, en die sloopt ze helemaal, dat schijnen konijnen erg leuk te vinden! 

Actiefoto, dus een beetje onscherp.

Ik heb inmiddels ook ontdekt dat er een naam is voor de soms hele gekke sprongen die konijnen maken, waarbij ze met wel 4 poten tegelijk de lucht in gaan, ze heten 'binkies'. Blossom kan er ook wat van! Maar ze zijn lastig op foto vast te leggen :)

En ten slotte nog deze 'ik sta op de uitkijk' foto's :)


De wc-rolletjes zijn om mee te spelen, ze pakt ze op en gooit ze weg. En ik had er ook 1 met hooi gevuld, dan kan ze dat eruit snoepen.

Kortom, af en toe heb ik echt een 'cute-overload'. Daar heb ik de super cute website die ik altijd heel leuk vind (klik hier) niet eens voor nodig!



Fijne dag!

Reacties

Populaire posts