Instagram

Daphne's Diary


Afgelopen winter ontdekte ik dat er een nieuw tijdschrift bestond genaamd 'Daphne's Diary'. Ik kreeg het toen als kadootje, van mijn moeder. Het is natuurlijk al ontzettend leuk dat het tijdschrift mijn naam draagt maar het leukste is eigenlijk dat het ook totaal míj is, met veel brocante, rozen, chocolade recepten (in het vorige nummer) en vintage! Het vorige nummer was ook nog in kerstsfeer (en ik heb een grote liefde voor alles dat met Kerst te maken heeft :D)
Dus toen ik dinsdag dit nummer tussen de tijdschriften zag staan heb ik me geen moment bedacht en het meteen meegenomen! Na dat geweldige winternummer had ik namelijk nog geen nieuwe gezien. 


Daphne's Diary doet een beetje denken aan de Flow (ook zo'n geweldig blad!) omdat er ook leuke extra's bij zitten zoals dit keer o.a. een verjaardagskalender.
En het beste nieuws is dat je nu ook een abonnement kunt nemen!


Reacties

Populaire posts