Instagram

Game of Thrones

Vorig jaar rond deze tijd kwam het eerste seizoen van de serie Game of Thrones op tv, nou ja, in Amerika dan, maar online kun je natuurlijk gewoon meekijken. Ik ben een totale serie-verslaafde en Game of Thrones is één van de vele series die ik volg en waarvan ik niet kon wachten tot het nieuwe seizoen zou beginnen. En nu is het zover!

Seizoen 1 poster.

Voor als je het nog niet kent: de serie is gebaseerd op de 'Song of Ice & Fire' boeken van George R. R. Martin (het eerste boek heet Game of Thrones). Het is een fantasy verhaal dat zich afspeelt in een niet bestaande, middeleeuws-achtige, mythische wereld en gaat over verschillende adellijke families die strijden om de macht. Maar dat is natuurlijk een heel simpele uitleg van een verhaal met ontzettend veel geweldige personages en een groots plot!


Ik heb het eerste boek voor mijn verjaardag gekregen, dus nu kan ik ook eindelijk het boek lezen, ben heel benieuwd! En ik ga zo verder kijken naar de tweede aflevering van seizoen 2, spannend!

fijne dag :)

Reacties

  1. Aah vet! Ik heb de tweede aflevering ook gekeken, het was weer tres HBO, haha. En een tip: ontwijk de IMDB boards want daar zijn serieuze spoilers te vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts