Instagram

M&M's en Nice and Beautiful

Laatst was ik bij de toko en daar vond ik, waarschijnlijk met m'n 'chocolade-sensor', hele bijzondere m&m's, (tenminste, ik had ze nog nooit ergens gezien) echt de lekkerste ooit, gevuld met pindakaas! 
Helaas, helaas heb ik toen maar 1 zakje gekocht, want daarna hadden ze ze niet meer....

Met pindakaas
Met kokos










.....maar zaterdag hadden ze wel een ander soort, met kokos! Die zijn ook heel lekker, en apart! Zeker voor een kokosliefhebber echt leuk. De m&m's zelfs zijn ook echt bruin, wit en groen zoals op het zakje. Très leuk :) Maar toch kan ik niet wachten tot ze die met pindakaas weer hebben!

De laatste dagen voel ik me erg slecht maar zaterdag was ik dus wel even de deur uit gegaan, even wat leuks doen :) En zo kwam het dat ik de opening van een nieuw winkeltje in Zeist mee kon maken! Het heet Nice and Beautiful en ze verkopen er o.a. heerlijke geurkaarsen en hele mooie badbruisballen en allerlei andere hebbedingetjes!


Ik heb 3 kleine geurkaarsjes van Yankee Candle gekocht (nou ja, eigenlijk 2 want vanwege de opening kreeg ik er 1 kado!) met een glazen potje om ze in te zetten, en een flesje met een leuk Frans etiket, gewoon om neer te zetten want er zit niks in ;) van het merk Clayre & Eef.
Het kaarsje dat ik nu in het potje heb staan heeft de geur Ocean Blossom  en hij ruikt, zelfs als hij niet brand, heerlijk! Hij staat naast m'n bed en ik ruik 'm de hele tijd. 
De andere twee kaarsjes hebben de geuren Fluffy Towels (ruikt naar heerlijke schone was) en Lavender, Ylang-Ylang & Geranium, die is van de Aromatherapy Spa lijn die ze hebben. 
Ik ga er zeker nog eens heen, ook voor kadootjes is het echt een leuke winkel!

Fijne avond!



Reacties

  1. Oeh waar zit dat leuke winkeltje? Volgende keer ga ik mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gezellig! Het zit op de Voorheuvel. Maar wees gewaarschuwd, je neus zal overbelast raken, haha!

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts